Zalogowany jako: .   Wyloguj się

Jak ujędrnić ciało domowymi sposobami?

Zobacz artykuły na temat:pielęgnacja ciałagimnastykamasaż
Zauważasz, że Twoja skóra już nie jest tak jędrna jak kiedyś? Zbyt często odchudzałaś się i wracałaś do wagi wyjściowej? Mimo to marzysz o zgrabnej sylwetce w bikini? Sprawdź, co możesz zrobić, by Twoja skóra odzyskała jędrność.

Nieznane

Domowe sposoby na ujędrnianie ciała

Ujędrnianie ciała podczas kąpieli

  • Pamiętaj, by do mycia skóry używać delikatnych żeli i olejków, ponieważ mydło zbytnio wysusza. Raz w tygodniu zrób cytrynowy peeling (zmieszaj sok z cytryny i gruboziarnistą sól), który poprawia krążenie i wygładza skórę.
  • Nie zapomnij o hartowaniu ciała naprzemiennym prysznicem. Nie przesadź jednak ani z gorącem ani z zimnem. Temperaturę wody zmieniaj co pół minuty.
  • Podczas codziennej kąpieli masuj ciało szorstką rękawicą. Oczyści to i poprawi ukrwienie skóry. Po wyjściu z wanny lub spod prysznica wmasuj w newralgiczne miejsca preparaty ujędrniające. Skóra lepiej wchłonie aktywne składniki preparatu. Z czasem jędrność się poprawi. Raz w tygodniu możesz zrobić maseczkę ujędrniającą, np. na biust, z rozgotowanego ziemniaka i śmietany.

Zobacz także: Ćwiczenia na biodra

Ćwiczenia

Najbardziej skuteczna metoda na ujędrnienie ciała to wykonywanie ćwiczeń wzmacniających poszczególne mięśnie. Ćwiczenia sprawiają, że skóra się napina i jest bardziej jędrna. Powinnaś wykonywać ćwiczenia na wszystkie mięśnie, najlepiej z obciążeniem lub z dużą ilością powtórzeń.

W szczupłej i jędrnej sylwetce mięśnie odgrywają znaczną rolę. Im więcej mięśni, tym więcej spalasz energii oraz masy tłuszczowej. To właśnie od jakości mięśni zależy jędrność Twojego ciała. Jeśli będziesz systematycznie ćwiczyła – unikniesz obwisłych ramion, miękkich jak gąbka ud i pośladków. Najlepiej, jeśli będziesz ćwiczyć rano, jeszcze przed śniadaniem. Wypróbuj marsz lub jogging na świeżym powietrzu. Jeśli nawet marzenie o smukłej sylwetce nie jest w stanie Cię zmusić do porannego wyjścia z domu na ćwiczenia, kup sobie maszynę aerobową, czyli rowerek stacjonarny lub stepper. W trakcie wysiłku pij dużo wody, najlepiej półtora litra niegazowanej wody mineralnej.

Na pewno znasz wiele kobiet, które są szczupłe, a narzekają na wygląd pupy, czy ramion. Powinnaś zwrócić uwagę na sposób odżywiania, ale także na odpowiednio dobrane ćwiczenia.

Zobacz także: Ćwiczenia na jędrne pośladki i zgrabne nogi


Uwaga! Powyższa porada jest jedynie sugestią i nie może zastąpić wizyty u specjalisty. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem!

Przepis Beaty Pawlikowskiej: koktajl z awokado, melona i pomarańczy

Chcesz skomentować artykuł? lub wypowiedz się jako gość:

Autor:
Komentarz:
Liczba komentarzy: 10
dodano: 19:25 2015-02-22 przez: ~wioleta (93.174.*.*)
Faktycznie są sposoby zeby to zmienić i sprawić aby nasze ciało znacznie i widocznie się ujędrniło http://sklep.noblehealth.com/produkt/collagen
dodano: 13:08 2014-03-19 przez: ~gość (213.195.*.*)
polecam kąpiele w soli :) produktysolne.pl tutaj mają baaaaaaaardzo duży wybór ;) powodzenia
dodano: 16:53 2014-03-04 przez: ~Dajana (79.185.*.*)
Z tych domowych sposobów polecam także kupić Kolagen naturalny Medica i brać po 2 kapsułki dziennie,mi zapewnił bardzo pozytywne rezultaty.
 

Zobacz także:

 
 
Zamów darmowy newsletter